21 Nisan 2010 Çarşamba

küçük 1 dünyaya büyük sözler.tıpkı küçük 1 bedene 2 kişiyi sığdırmaya çalışmak gibi..
-bugün kandilmiş içmesek mi?
-olsun onu da başka gün kutlarız.(annem)

20 Nisan 2010 Salı

niye gittin ki?büyümemi bile beklemeden? -20.04.1999

19 Nisan 2010 Pazartesi

anadolu ateşi



kesinlikle süpersiniz!!

17 Nisan 2010 Cumartesi

yağmur kokusunu da sesini de sewiyorum.

15 Nisan 2010 Perşembe

mimarlık sağlığa zararlıdır NOKTA

daha iyi anlatılamazdı.durum vahim.

11 Nisan 2010 Pazar

1başkadır benim memleketim

'eskişehirde fransız günleri' adı altında yapılcak olan etkinliklerin afişinde eskişehir meydanında eiffel kulesi kullanılmış.tramwayda giderken afişi gören birinin yanındakine dönerek:
-eskişehire eiffel yapılcakmış.way anasını.
dediğine şahit oldum.alkışlıyorum.

cıkcıkcık



yo sigara içmiyorum.hiç haz etmem!

i'll wait

öğrenciden pratik çözümler bölüm1



sorun: iç mimarlık öğrencisi T cetvelini unutursa napar?
çözüm : T cetveli üretir..




10 Nisan 2010 Cumartesi

sıpaykyırtık.)

ölürüm size beeennnn.))))

7 Nisan 2010 Çarşamba

venedik'e söz.

tamamen sular altında kalmadan sana geleceğime söz weriyorum.
hayallerimin şehri!



6 Nisan 2010 Salı

secret?

Got a secret
Can you keep it?
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the grave
If I show you then I know you
Won't tell what I said
Cause two can keep a secret
If one of them is dead…


5 Nisan 2010 Pazartesi

fotoğraf çekmeli

fotoğraf çekmek zamanı gelmiş bulunmakta.çokpis gaza geldim sonunda

can sıkıntısı stop motion





video

ders:mekan tasarımı
maket yapmaca.
küreyi oluşturcak olan daireler kesilir.ayça elinde tuttuğu aslında maketinde olması gereken parçaya -yanlışlıkla- yaptığı kesiğe bakıp aaa semiii pacman oldu lan dedikten sonra semiin önünde bulunan maketin katmanlarını oluşturcak olan ufak kare parçalardam yem yapılır.gökanın masasında duran keçeli kalemleriyle pacman ve yaratıklar boyanır.ve bir adet fotoğraf makinesiyle -hoca konuşmasının 5. saatindeyken- işlem tamamlanır.

4 Nisan 2010 Pazar

açık-öğretim

açıköğretimin sınawlarına girdik bu haftasonu.hergün çalışmak için elimize aldığımız kitapların sayfalarını yalnızca iki gün açtık ewet.üçer sayfa.ilk gün 90 sorunun ortalama 20sini bu altı sayfadan yapabilmiş olmak onur werici:D 1dersten muaf olmş olmamız da büyük şans.he bi de ingilizce dururken derslerine gideriz diyip fransza seçmek de çok büyük akıllılıktı.sınawda da ilk iki almanca sorusuyla ilk iki ingilizce sorusunun doğru şıklarının aynı olması beni bütün yabancı dillerin cewap şıklarının aynı olması gibi sonrasında saçma gelen ama sınaw esnasında gayet mantıklı bulduğum bir düşünceye götürmüş bulunup ingilizce sorularını çözmemle sonuçlandı.artık uygulama olmayan sınawlar beni fazlasıyla yoruyo we sıkıyo.bu da optikteki dairelerin içinde çeşiti tarama yöntemleri denememe,soru kitapçığında milyonlarca küçük resim yapmama ve gözetmenin şaşkın gözlerle beni izlemesine neden oldu.ikinci üniversite mi peeehhh...verseler 5tane okuruz ahuahuahuah:D

senisewenikiz..

doğum günün kutlu olsun balım.senisewenikiz.